Polityka prywatności
Administrator danych
Administratorem Państwa Danych Osobowych na stronie studiobeem.pl jest:
BeeM s.c., numer NIP: 659-000-49-52, numer REGON: 290417123
Nasze dane kontaktowe:
BeeM s.c.
ul. Sienkiewicza 23, 32-200 Miechów, Polska
adres e- mail: zamowienia@beem.sklep.pl
numer telefonu: +48 (41) 383 02 41
Polityka plików cookies
Definicja i Funkcje plików cookies
Cookies to niewielkie pliki .txt wysyłane przez serwis internetowy, który odwiedzamy i zapisywane na urządzeniu z którego stronę przeglądamy ( telefon, tablet, komputer ) z którego korzystamy podczas przeglądania stron internetowych.
Znajdują się w nich różnego rodzaju informacje niezbędne do prawidłowego działania stron i serwisów internetowych, np. w celu zapamiętania aktualnego stanu koszyka pomiędzy podstronami sklepu internetowego, preferencji wyglądu strony czy dostosowania się strony do używanego do jej przeglądania urządzenia.
Cookies pozwalają również m.in. na zapamiętanie naszych preferencji i dostosowywanie do nas stron w zakresie wyświetlanych reklam oraz mogących nas zainteresować treści.
Dane osobowe zbierane przy użyciu ciasteczek mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika, czyli np. zapamiętania towarów dodanych do koszyka w sklepie internetowym.
Warto zaznaczyć, że dane te nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony, a jedynie z komputerem z którego wchodzimy na stronę ( poprzez adres IP ).
Dane te są również zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.
Wykorzystywanie informacji z cookies
Pliki cookies są przechowywane i wykorzystywane na naszej stronie w następujących celach: statystycznych oraz zapewnienia prawidłowego działania strony www. Masz jednak możliwość ustawić swoją przeglądarkę w taki sposób, aby pliki cookies nie zapisywały się na dysku albo automatycznie usuwały w określonym czasie, co jednak może uniemożliwić korzystanie z wszystkich funkcji witryny.
Co gdy wyłącze pliki cookies
Jeśli wyłączysz pliki cookies będzie to miało duży wpływ na funkcjonowanie naszej strony (jak również wszystkich innych stron) a większość udogodnień na stronie przestanie działać. Poniżej przestawiamy krótki opis co m.in. przestanie działać na stronach po wyłączeniu plików cookies:
Koszyk
Twój koszyk przestanie pamiętać przedmioty które wybrałeś. Spowoduje to ,że każdorazowo będziesz musiał wprowadzać towary na nowo do koszyka.
Formularze
Formularze logowania i haseł nie będą pamiętały wpisanych do nich danych. Wymusi to każdorazowo od Ciebie wpisywanie tych danych i ponowne logowanie. Może to również spowodować podanie hasła trojanom kradnącym hasła.
Udogodnienia przeglądania
Strony nie będą pamiętały Twoich ustawień w kwestii języka, strefy czasowej czy praw autorskich. Spowoduje to spadek jakości i funkcjonalności korzystania z internetu oraz może spowodować brak dostępu do niektórych stron internetowych.
Preferencje użytkownika
Strony nie będą pamiętały Twoich preferencji rodzielczości ekranu co w praktyce spowoduje ,że będziesz musiał każdorazowo ustawiać preferencje przeglądania stron internetowych.
Niedopasowanie treści
Większość reklam i treści będzie niedopasowana do Twoich zainteresowań co w praktyce spowoduje wyświetlanie Ci reklam i treści które całkowicie Cię nie interesują.
By dowiedzieć się więcej na temat plików cookies odwiedź stronę: wszystkoociasteczkach.pl
Wyłączenie plików cookies
W każdym momencie mogą Państwo wyłączyć pliki cookies i usunąć te obecnie znajdujące się na Państwa komputerze. W tym celu należy skorzystać z opcji przeglądarki internetowej. W zależności od używanej przez Państwa przeglądarki trzeba to będzie wykonać w sposób następujący:
Google Chrome:
- W menu ukrytym pod trzema poziomymi kreskami w prawym górnym rogu przeglądarki wybierz „Więcej narzędzi” a potem „Wyczyść dane przeglądania…”.
- W ten sposób usuniesz obecnie znajdujące się pliki cookies z komputera
- Następnie klikając na te same kreski wybierz sekcje „Ustawienia”
- Czasami wymagane jest tutaj kliknięcie na dole linku „Ustawienia zaawansowane”
- W sekcji „Prywatność i bezpieczeństwo” kliknij „Ustawienia treści”
- Następnie w skecji „Pliki cookie” wybierz interesującą Cię opcje przechowywania cookie a następnie kliknij „Gotowe”
Mozilla Firefox:
- W prawym górnym rogu przeglądarki Firefox kliknij przycisk „Menu” (trzy poziome kreski), a następnie wybierz „Opcje”.
- Wybierz zakładkę „Prywatność i bezpieczeństwo” i odnajdź sekcję „Ciasteczka i dane stron”
- Aby usunąć pliki cookies z komputera wybierz „Wyczyść dane” i upewnij się ,że „ciasteczka i dane stron” są zaznaczone po czym kliknij przycisk „Wyczyść”
- Aby zablokować / zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek zaznacz interesują Cię opcję w skecji „Ciasteczka i dane stron” a następnie zamknij zakładkę Opcji.
Internet Explorer:
- W prawym górnym rogu przeglądarki kliknij ikonkę „Narzędzia”, a następnie wybierz „Opcje internetowe”.
- Kliknij kartę „Prywatność”, a następnie w obszarze Ustawienia kliknij „Zaawansowane”.
- Zaznacz opcję „Zastąp automatyczną obsługę plików cookie” a następnie zaznacz interesującą Cię opcję obsługi plików cookies a następnie zatwierdzając „OK” zamykaj kolejne okienka ustawień.
Safari:
- Wybierz polecenie „menu Safari” a następnie „Preferencje”
- Kliknij w „Prywatność” a następnie wybierz interesującą Cię opcje z etykiety „Pliki cookie i dane witryn”:
- Zawsze blokuj: Przeglądarka uniemożliwia witrynom, innym podmiotom oraz reklamodawcom przechowywanie plików cookie oraz innych danych na urządzeniu.
- Tylko z bieżącej witryny: Przeglądarka przyjmuje pliki cookie oraz dane witryn tylko od aktualnie wyświetlanej witryny.
- Z odwiedzonych witryn: Przeglądarka przyjmuje pliki cookie oraz dane witryn tylko od tych witryn, które odwiedzasz.
- Zawsze pozwalaj: Przeglądarka pozwala wszystkim witrynom, innym podmiotom oraz reklamodawcom przechowywać pliki cookie oraz inne dane na urządzeniu.
Opera:
- Wejdź w opcję „Ustawienia” a następnie w „Preferencje”
- Kliknij w „Zaawansowane” a następnie wybierz „Ciasteczka”
- Możesz wybrać jedną z trzech opcji obsługi cookies:
- Akceptuj ciasteczka – wszystkie ciasteczka są przyjmowane (opcja ustawiona domyślnie).
- Akceptuj ciasteczka tylko z witryny, którą odwiedzam – wszystkie ciasteczka pochodzące z domen innych, niż odwiedzana domena, są odrzucane.
- Nigdy nie akceptuj ciasteczek – wszystkie ciasteczka są odrzucane.
Dane osobowe przetwarzane podczas korzystania z formularza kontaktowego
Za pomocą formularza zawartego na tej witrynie internetowej możesz wysłać do nas zapytanie na dowolnie interesujący Cię termat. Może on być związany z przedstawieniem Ci naszej oferty,złożeniem zamówienia lub zapytaniem o aktualny stan zamówienia już złożonego. W tym celu przekazujesz nam wskazane w formularzu dane osobowe. Podanie danych osobowych jest w pełni dobrowolne.
Poniżej prezentujemy informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych w przypadku wypełnienia formularza, a tym samym wysłaniu zapytania poprzez formularz kontaktowy:
- Rodzaj przetwarzanych danych
Danymi osobowymi jakie będą przetwarzane są: adres-email, imię, nazwisko, numer telefonu, numer NIP, dane adresowe. Są to dane osobowe, które podajesz Nam w celu późniejszego kontaktu z Twoją osobą w związku z chęcią poznania naszej oferty / złożenia zamówienia. - Brak obowiązku podania danych
Wszystkie dane osobowe podane za pośrednictwem formularza kontaktowego w celu złożenia zapytania / zamówienia są udostępniane przez Ciebie dobrowolnie. Niemniej jednak przy braku podania niektórych z nich jak adres e-mail w przypadku zapytania oraz adres e-mail, numer telefonu, imię i nazwisko / nazwa firmy, numer NIP i dane adresowe w przypadku złożenia zamówienia będzie to skutkowało niemożliwością wysłania do nas zapytania lub w przypadku danych potrzebnych do złożenia zamówienia brakiem możliwości zrealizowania przez nas zamówienia bądź niepełną jego realizacją (np. brak podania numeru NIP uniemożliwi nam wystawienie Ci faktury). - Cel przetwarzania danych osobowych
Przedmiotowe dane osobowe będziemy przetwarzali przede wszystkim w celu:
- wykonania łączącej Nas umowy lub do podjęcia działań przed zawarciem umowy na Twoje żądanie.
Podstawę prawną przetwarzania wymienonych powyżej danych osobowych w tym celu stanowi art. 6 ust. 1 pkt b) Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej RODO.
Wskazane dane osobowe będą przez nas przetwarzane również w celu wykonania ciążących na nas obowiązków prawnych takich jak:
- Wystawienie faktury
- Wysyłka towaru
- Obowiązków nałożonych na nas przez przepisy prawa jak przechowywanie danych podatkowych
Podstawę prawną przetwarzania wskazanych wyżej danych osobowych we wskazanym wyżej celu stanowi art. 6 ust. 1 pkt c) RODO.
Podane dane osobowe będą przez Nas przetwarzane również w celu:
- dochodzenia roszczeń lub występowania na drogę sądową,
- marketingu bezpośredniego.
Podstawę prawną przetwarzania wskazanych wyżej danych osobowych we wskazanym wyżej celu stanowi art. 6 ust. 1 pkt f) RODO.
- Przekazanie danych osobom trzecim
Twoje dane osobowe możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie m.in. podwykonawcom naszych usług (np. dostawcy usług serwerowych i elektronicznych, dostawcy usług pocztowych, usług księgowych, usług prawnych, usług drukarskich), a także podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie przepisów obowiązującego prawa np. sądy lub prokuratury – niemniej jednak tylko w takim wypadku, gdy organy te wystąpią ze stosownym żądaniem mającym oparcie w przepisach prawa. - Prawa w stosunku do udostępnionych danych osobowych
Masz prawo do żądania od nas dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, a także do przenoszenia Twoich danych osobowych. W każdym wypadku masz prawo wniesienia skargi na przetwarzanie przez nas Twoich danych osobowych do odpowiedniego organu nadzorczego, a także w każdej chwili wycofać zgodę na dalsze przetwarzanie Twoich danych osobowych. - Prawo do wniesienia sprzeciwu
Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją – wobec przetwarzania przez nas dotyczących Cię danych osobowych, gdy dane te przetwarzane są w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi danych oraz, gdy dane osobowe przetwarzane są ze względu na cele wynikające z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, w tym profilowania na tych podstawach. W przypadku wniesienia uzasadnionego sprzeciwu administratorowi danych nie wolno będzie już przetwarzać tych danych osobowych, chyba że wykaże on istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
Jeżeli Twoje dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących Ciebie danych osobowych na potrzeby takiego marketingu, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim.
Prawo to możesz wykonać wysyłając na adres naszej siedziby lub adres e-mail stosowny sprzeciw.
- Okres przetwarzania danych osobowych
Dane osobowe będą przetwarzane przez nas przez okres trwania zawartej z nami umowy oraz po zakończeniu umowy w celu wypełnienia obowiązków prawnych na nas ciążących. Po zakończeniu umowy Państwa dane osobowe będą przechowywane do upływu terminu przedawnienia roszczeń lub do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych osobowych wynikających z obowiązujących przepisów prawa m.in. obowiązku przechowywania dokumentów księgowych i finansowych.