Polityka prywatności

Administrator danych

Administratorem Państwa Danych Osobowych na stronie studiobeem.pl jest:
BeeM s.c., numer NIP: 659-000-49-52, numer REGON: 290417123

Nasze dane kontaktowe:
BeeM s.c.
ul. Sienkiewicza 23, 32-200 Miechów, Polska
adres e- mail: zamowienia@beem.sklep.pl
numer telefonu: +48 (41) 383 02 41

 

Polityka plików cookies

Definicja i Funkcje plików cookies

Cookies to niewielkie pliki .txt wysyłane przez serwis internetowy, który odwiedzamy i zapisywane na urządzeniu z którego stronę przeglądamy ( telefon, tablet, komputer ) z którego korzystamy podczas przeglądania stron internetowych.

Znajdują się w nich różnego rodzaju informacje niezbędne do prawidłowego działania stron i serwisów internetowych, np. w celu zapamiętania aktualnego stanu koszyka pomiędzy podstronami sklepu internetowego, preferencji wyglądu strony czy dostosowania się strony do używanego do jej przeglądania urządzenia.

Cookies pozwalają również m.in. na zapamiętanie naszych preferencji i dostosowywanie do nas stron w zakresie wyświetlanych reklam oraz mogących nas zainteresować treści.

Dane osobowe zbierane przy użyciu ciasteczek mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika, czyli np. zapamiętania towarów dodanych do koszyka w sklepie internetowym.

Warto zaznaczyć, że dane te nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony, a jedynie z komputerem z którego wchodzimy na stronę ( poprzez adres IP ).

Dane te są również zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.

Wykorzystywanie informacji z cookies

Pliki cookies są przechowywane i wykorzystywane na naszej stronie w następujących celach: statystycznych oraz zapewnienia prawidłowego działania strony www. Masz jednak możliwość ustawić swoją przeglądarkę w taki sposób, aby pliki cookies nie zapisywały się na dysku albo automatycznie usuwały w określonym czasie, co jednak może uniemożliwić korzystanie z wszystkich funkcji witryny.

Co gdy wyłącze pliki cookies

Jeśli wyłączysz pliki cookies będzie to miało duży wpływ na funkcjonowanie naszej strony (jak również wszystkich innych stron) a większość udogodnień na stronie przestanie działać. Poniżej przestawiamy krótki opis co m.in. przestanie działać na stronach po wyłączeniu plików cookies:

 

Koszyk

Twój koszyk przestanie pamiętać przedmioty które wybrałeś. Spowoduje to ,że każdorazowo będziesz musiał wprowadzać towary na nowo do koszyka.

Formularze

Formularze logowania i haseł nie będą pamiętały wpisanych do nich danych. Wymusi to każdorazowo od Ciebie wpisywanie tych danych i ponowne logowanie. Może to również spowodować podanie hasła trojanom kradnącym hasła.

Udogodnienia przeglądania

Strony nie będą pamiętały Twoich ustawień w kwestii języka, strefy czasowej czy praw autorskich. Spowoduje to spadek jakości i funkcjonalności korzystania z internetu oraz może spowodować brak dostępu do niektórych stron internetowych.

Preferencje użytkownika

Strony nie będą pamiętały Twoich preferencji rodzielczości ekranu co w praktyce spowoduje ,że będziesz musiał każdorazowo ustawiać preferencje przeglądania stron internetowych.

Niedopasowanie treści

Większość reklam i treści będzie niedopasowana do Twoich zainteresowań co w praktyce spowoduje wyświetlanie Ci reklam i treści które całkowicie Cię nie interesują.

By dowiedzieć się więcej na temat plików cookies odwiedź stronę: wszystkoociasteczkach.pl

Wyłączenie plików cookies

W każdym momencie mogą Państwo wyłączyć pliki cookies i usunąć te obecnie znajdujące się na Państwa komputerze. W tym celu należy skorzystać z opcji przeglądarki internetowej. W zależności od używanej przez Państwa przeglądarki trzeba to będzie wykonać w sposób następujący:

Google Chrome:

  1. W menu ukrytym pod trzema poziomymi kreskami w prawym górnym rogu przeglądarki wybierz „Więcej narzędzi” a potem „Wyczyść dane przeglądania…”.
  2. W ten sposób usuniesz obecnie znajdujące się pliki cookies z komputera
  3. Następnie klikając na te same kreski wybierz sekcje „Ustawienia”
  4. Czasami wymagane jest tutaj kliknięcie na dole linku „Ustawienia zaawansowane”
  5. W sekcji „Prywatność i bezpieczeństwo” kliknij „Ustawienia treści”
  6. Następnie w skecji „Pliki cookie” wybierz interesującą Cię opcje przechowywania cookie a następnie kliknij „Gotowe”

 

Mozilla Firefox:

  1. W prawym górnym rogu przeglądarki Firefox kliknij przycisk „Menu” (trzy poziome kreski), a następnie wybierz „Opcje”.
  2. Wybierz zakładkę „Prywatność i bezpieczeństwo” i odnajdź sekcję „Ciasteczka i dane stron”
  3. Aby usunąć pliki cookies z komputera wybierz „Wyczyść dane” i upewnij się ,że „ciasteczka i dane stron” są zaznaczone po czym kliknij przycisk „Wyczyść”
  4. Aby zablokować / zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek zaznacz interesują Cię opcję w skecji „Ciasteczka i dane stron” a następnie zamknij zakładkę Opcji.

Internet Explorer:

  1. W prawym górnym rogu przeglądarki kliknij ikonkę „Narzędzia”, a następnie wybierz „Opcje internetowe”.
  2. Kliknij kartę „Prywatność”, a następnie w obszarze Ustawienia kliknij „Zaawansowane”.
  3. Zaznacz opcję „Zastąp automatyczną obsługę plików cookie” a następnie zaznacz interesującą Cię opcję obsługi plików cookies a następnie zatwierdzając „OK” zamykaj kolejne okienka ustawień.

 

Safari:

  1. Wybierz polecenie „menu Safari” a następnie „Preferencje”
  2. Kliknij w „Prywatność” a następnie wybierz interesującą Cię opcje z etykiety „Pliki cookie i dane witryn”:
    • Zawsze blokuj: Przeglądarka uniemożliwia witrynom, innym podmiotom oraz reklamodawcom przechowywanie plików cookie oraz innych danych na urządzeniu.
    • Tylko z bieżącej witryny: Przeglądarka przyjmuje pliki cookie oraz dane witryn tylko od aktualnie wyświetlanej witryny.
    • Z odwiedzonych witryn: Przeglądarka przyjmuje pliki cookie oraz dane witryn tylko od tych witryn, które odwiedzasz.
    • Zawsze pozwalaj: Przeglądarka pozwala wszystkim witrynom, innym podmiotom oraz reklamodawcom przechowywać pliki cookie oraz inne dane na urządzeniu.

 

Opera:

  1. Wejdź w opcję „Ustawienia” a następnie w „Preferencje”
  2. Kliknij w „Zaawansowane” a następnie wybierz „Ciasteczka”
  3. Możesz wybrać jedną z trzech opcji obsługi cookies:
    • Akceptuj ciasteczka – wszystkie ciasteczka są przyjmowane (opcja ustawiona domyślnie).
    • Akceptuj ciasteczka tylko z witryny, którą odwiedzam – wszystkie ciasteczka pochodzące z domen innych, niż odwiedzana domena, są odrzucane.
    • Nigdy nie akceptuj ciasteczek – wszystkie ciasteczka są odrzucane.

Dane osobowe przetwarzane podczas korzystania z formularza kontaktowego

Za pomocą formularza zawartego na tej witrynie internetowej możesz wysłać do nas zapytanie na dowolnie interesujący Cię termat. Może on być związany z przedstawieniem Ci naszej oferty,złożeniem zamówienia lub zapytaniem o aktualny stan zamówienia już złożonego. W tym celu przekazujesz nam wskazane w formularzu dane osobowe. Podanie danych osobowych jest w pełni dobrowolne.

Poniżej prezentujemy informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych w przypadku wypełnienia formularza, a tym samym wysłaniu zapytania poprzez formularz kontaktowy:

  1. Rodzaj przetwarzanych danych
    Danymi osobowymi jakie będą przetwarzane są: adres-email, imię, nazwisko, numer telefonu, numer NIP, dane adresowe. Są to dane osobowe, które podajesz Nam w celu późniejszego kontaktu z Twoją osobą w związku z chęcią poznania naszej oferty / złożenia zamówienia.
  2. Brak obowiązku podania danych
    Wszystkie dane osobowe podane za pośrednictwem formularza kontaktowego w celu złożenia zapytania / zamówienia są udostępniane przez Ciebie dobrowolnie. Niemniej jednak przy braku podania niektórych z nich jak adres e-mail w przypadku zapytania oraz adres e-mail, numer telefonu, imię i nazwisko / nazwa firmy, numer NIP i dane adresowe w przypadku złożenia zamówienia będzie to skutkowało niemożliwością wysłania do nas zapytania lub w przypadku danych potrzebnych do złożenia zamówienia brakiem możliwości zrealizowania przez nas zamówienia bądź niepełną jego realizacją (np. brak podania numeru NIP uniemożliwi nam wystawienie Ci faktury).
  3. Cel przetwarzania danych osobowych

Przedmiotowe dane osobowe będziemy przetwarzali przede wszystkim w celu:

  • wykonania łączącej Nas umowy lub do podjęcia działań przed zawarciem umowy na Twoje żądanie.

Podstawę prawną przetwarzania wymienonych powyżej danych osobowych w tym celu stanowi art. 6 ust. 1 pkt b) Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej RODO.

Wskazane dane osobowe będą przez nas przetwarzane również w celu wykonania ciążących na nas obowiązków prawnych takich jak:

  • Wystawienie faktury
  • Wysyłka towaru
  • Obowiązków nałożonych na nas przez przepisy prawa jak przechowywanie danych podatkowych

Podstawę prawną przetwarzania wskazanych wyżej danych osobowych we wskazanym wyżej celu stanowi art. 6 ust. 1 pkt c) RODO.

 

Podane dane osobowe będą przez Nas przetwarzane również w celu:

  • dochodzenia roszczeń lub występowania na drogę sądową,
  • marketingu bezpośredniego.

Podstawę prawną przetwarzania wskazanych wyżej danych osobowych we wskazanym wyżej celu stanowi art. 6 ust. 1 pkt f) RODO.

  1. Przekazanie danych osobom trzecim
    Twoje dane osobowe możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie m.in. podwykonawcom naszych usług (np. dostawcy usług serwerowych i elektronicznych, dostawcy usług pocztowych, usług księgowych, usług prawnych, usług drukarskich), a także podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie przepisów obowiązującego prawa np. sądy lub prokuratury – niemniej jednak tylko w takim wypadku, gdy organy te wystąpią ze stosownym żądaniem mającym oparcie w przepisach prawa.
  2. Prawa w stosunku do udostępnionych danych osobowych
    Masz prawo do żądania od nas dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, a także do przenoszenia Twoich danych osobowych. W każdym wypadku masz prawo wniesienia skargi na przetwarzanie przez nas Twoich danych osobowych do odpowiedniego organu nadzorczego, a także w każdej chwili wycofać zgodę na dalsze przetwarzanie Twoich danych osobowych.
  3. Prawo do wniesienia sprzeciwu
    Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją – wobec przetwarzania przez nas dotyczących Cię danych osobowych, gdy dane te przetwarzane są w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi danych oraz, gdy dane osobowe przetwarzane są ze względu na cele wynikające z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, w tym profilowania na tych podstawach. W przypadku wniesienia uzasadnionego sprzeciwu administratorowi danych nie wolno będzie już przetwarzać tych danych osobowych, chyba że wykaże on istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

Jeżeli Twoje dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących Ciebie danych osobowych na potrzeby takiego marketingu, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim.
Prawo to możesz wykonać wysyłając na adres naszej siedziby lub adres e-mail stosowny sprzeciw.

  1. Okres przetwarzania danych osobowych
    Dane osobowe będą przetwarzane przez nas przez okres trwania zawartej z nami umowy oraz po zakończeniu umowy w celu wypełnienia obowiązków prawnych na nas ciążących. Po zakończeniu umowy Państwa dane osobowe będą przechowywane do upływu terminu przedawnienia roszczeń lub do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych osobowych wynikających z obowiązujących przepisów prawa m.in. obowiązku przechowywania dokumentów księgowych i finansowych.